Friday, July 15, 2011

x tahan ~

slm uolls,

Lately aku mmg rs x tahan dgn morning sickness aku, dh start meragam b4 this ok lg ...tp semenjak 2 menjak nih mmg menjadi2...hari2 aku pening thp melampau & ade yg spi muntah..kt office lak tu mmg x selesa..bekejo nk p toilet nk muntah skali ade org lak kt dlm toilet..aduiiiiii juling mate dok menahan..nak2 lak yg dok dlm toilet tu kaki melaram...adehhhhhh dia lama bkn sbb ape dok dpn cermin je lbhnye...sabo jele aku nih...haish...aku lak terima dgn redha la kejadian ni ... bby nk membesar mmg la aku kn lalui sume ni...hu3 Doa aku agar dipermudahkan semuanya..bak kt org 'susah2 dahalu,senang2 kemudian' & aku pasti sume ni yg diharapkan oleh ibu2 yg preggy mcm aku kan...:)

Bila berada dlm situasi skang ni mula la pk rs mcm nak unpaid leave je brng seminggu dua...tp klu aku unpaid leave confirm aku lari bajet...huahuahua jd nk x nk terima je...buat setakat yg mampu...dh x mampu sgt surat mc la aku perlukan drpd doktor2 yg baik ati :) tp compare dgn 1st pregnancy aku , kali ni aku sgt bersyukur sbb x la seteruk dl...tp x tau la klu ni just bunga2 cinta kan...harap2 x lah..AMINNN! terlalu awl aku nk berangan tp harap2 la kali ni kami dpt baby boy..:) pastinya Ayah la yg paling happy sbb dia ade geng..:)
tp klu dpt princess lg pun kami happy je terima mana2 pn..asalkan sumenye slamat & sihat2 belaka...:)

X de ape2 planning pn since this is my 2nd pregnancy,cuma berharap agar sume berjalan lancar..'babysitter' tetapla Mr Mama kesygan ibu & kyra ... tqvm to Mr Hubby...ni je utk kali ni...tulis pn sbb pening & br pas muntah...:( 



No comments: