Monday, June 6, 2011

Hasrat hati ku ~

Slm uolls,

Hari ni aku sempat la berblogging sekejap, bercerita psl hasrat hati sebenarnya aku teringin nk buat kek & ambik tempahan...ha3 tinggi kan angan2 aku, aku mmg rajin cuba resepi without belajar dgn sesape pas tu bwk p opis soh member2 komen..bagus kan men blasah je ekceli...ari tu aku dh testing buat red velvet cake, so far member2 sume kt ok & sedap siap ade yg nk tempah..tp bila dh ade org nk tempah aku lak x confident btl ke ade org nk tempah..aku br 1st time buat kek tu...hahahah adoi la katanya hasrat di hati kan, bila dh kesampaian aku lak cam x leh terima...hahahah

Cup cake pn aku minat nk buat tp memandangkan kyra kecik lg & suke menyibuk kt dapur so aku cam x confident..jap2 g org request gambo sponge bob aku lukis gambo ultraman..huahuahua adeh la ssh jgk ade asst. yg telampau rajin nih...mmm bila la hasrat aku nk tercapai..tp asst aku tu berguna gak kengkadang sbb blh tlg bwkkan tong gula,ambikkan sudu & mcm2 lg...yg penting dia lah org pertama yg komen hasil kerja tgn aku tu...& aku tau jugak komen dia " hebat la ibu, sedapppppppp" hahahaha nmpk sgt x tau sedap tu ape kan...wakakkaka

So mlm ni aku ade projek baru, nk buat oreo cheese cake..nanti aku post kt entry seterusnya erh...sesape nk tempah leh la contact aku...:)

No comments: