Tuesday, February 8, 2011

2011 ~ start blogging :)

Salam uols,
aku baru je nk berblog nih..konon nak tulis diary tp cm x praktikal je kan memandangkan skang ni zaman cyber..sume bende di hujung jari anda! wah gitu...he3 i was thinking about blog ni sbb aku imagine nanti kyra dh bsr dia leh baca all the things yg aku dh write down kt blog nih...ceh jauh kedepannya aku punye pandangan...ahakks! i dont care ade org nk follow blog aku atau x sbb aku buat ni utk kyra...n klu ade sesape yg sudi follow blog aku nih of course la kan aku sgt2 hargai..aku ni blog walking tp aku sendiri x de blog..that y la aku buat blog nih...tp aku kompom lps ni x tau brapa thn lg aku akn update .. sbb aku ni bkn reti sgt nk create blog cun2 cam org lain..nk add followers pn aku x tau....ha3 tp x pelah aku blasah je lah kan..abis2 aku je yg bc kang...wakaka so memperkenalkan inilah kami ...

taaraaa...:)

Ayah,Ibu n Kyra

No comments: