Friday, February 18, 2011

Geram..mcm nk marah org jek...



Aku tersangat geram & marah dgn bdk2 bujang yg ddk kt atas rmh aku tu..rmh aku tingkat 2 so rmh dorg tingkat 3 la...dr ptg aku blk keje semalam sampai ke maghrib sampai ke lps maghrib dok jolok saluran paip dorg..mcm mn aku nk ckp erk saluran paip dorg kt dlm rmg aku..ala korg pepaham je la sistem rmh flat mcm mn kan...aku x tau la saluran sink dorg sumbat ke ape..tp even sumbat pn jgn la jolok2 suke2 hati, skang ni air dr slauran dorg yg kt dlm rmh aku tu dh menitik2...tu yg aku nk MARAHHHH sgt2...klu air bersih x pe la kn..dh sah2 air dr sink dorg...tp mmg confirm bkn saluran taik sbb saluran yg tu ade kt dlm toilet...eeee geram..td hubby aku bg tau air dh menitik sgt2 ... dh la kt dapo aku...nk marah kang kata x beradab...tapi aku rs mmg wajib aku marah kn....


Aku x kire mlm ni aku soh hubby aku p ckp elok2 kt bdk2 tuh...akceli dorg br dok 2 minggu kt situ...but then korg jgn la suke2 hati mak pak...eee ni yg x suke ni bila kuar perkataan mak pak...eeee GERAMMMM...MARAHHHHH...aku nk jual je lah rmh aku tu ...tp aku nk dok mana lak kn...hahahahaha tu la aku ni beli teres x mampu...dok umh flat ade lak bangsa2 yg x reti base...eee marah btl la..............%$&^*_*%(_*)^





No comments: