Tuesday, February 22, 2011

Air oh Air

Slm uolls,
Pagi td aku siap awl nk p opis plan nk singgah kedai mamak beli roti canai..skali aku dh siap buat meymey aka susu kyra,aku trn bwh tgk akak kt tingkat atas tu cuci kain kt rmh adik dia kt tingkat bwh..uiikks petanda nih..bg uolls yg pernah dtg rmh aku mesti tau rmh aku byk tangga2..sbb dia bkn mendatar dia bukit..so air klu x de pn dia akan berperingkat..1st tingkat atas sikit tu x de..then br tingkat aku sbb aku tgh2..pas tu br tingkat yg bwh sikit tu..bg yg x pernah dtg x yh imagine nanti korg pening..he3 ... berbalik pd citer td, aku dh sampai bwh hubby aku dh ckp air x de sbb pump kt water tank atas tu rosak... alamaxs abis la aku...tulun..tulun...aku rela x de api drpd x de air..ssh .. dh la ade princess kyra kn yg x reti nk agak2 timing klu nk poo poo & pee pee...wawawawa

Perasaan skang nih mmg x de mood langsung sbb mengenangkan kejap lg nk blk then air x de..aarrgghh serabutnya...cuba la rosak time weekend kn...ni weekdays..nk keje lg,nk msk lg..aku ni x de la kaki msk sgt pn tp since hubby aku keje aku kene la msk memandangkan tmpt keje dia tu x de kedai mkn/food court/what ever la yg sm waktu dgnnya tu kan..kesian la plak....dlm2 mls2 aku ni kekadang x la kejam sgt..tambah suami sendiri ye x...korg pn sm kn..kn..kn..kn...teeeheeee :)

Dah petang2 ni keje aku byk la jgk..since BOSS aku p holiday ke obesi..sorg lg BOSS pn p obesi gak...mmm obesi manjang deme ni kan...so deme2 nih pandai kasi aku keje menimbun ngam2 utk seminggu kengkononnya...aku x tau la br 60% siap..aku buat lmbt2 sikit..he3 tp bersyukur jgklah sbb dpt buat kerja dgn aman & santai klu dorg ni x de..klu ade mak ai asik panggil je..rimas tul la..

Huh dh pnjng sgt aku melalut nih..boring punye psl..x pe klu aku ade mood aku sbg lg entry tertunda aku erk...skang ni x de mood nk post entry yg perlukan tepek2 gambo (cewah mcm la ade org nk tgk..ahhaakks) + aku x bwk cable BB kesygn aku ni...cewaahhh enibeseri present la katakan...hik3 ok uolls boboiiiiiiiii, see u soon .... mmuuaaahhh...xoxo

No comments: